مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-07سياسي

گام بلند لایینی در اعتلای برجستگی های مازندران 


روند توسعه مازندران با ورود موشکافانه نماینده ولی فقیه در استان به معادلات تنیده و پیچیده ساختاری این حوزه شتاب یافته است.

- ایسنا/مازندران روند توسعه مازندران با ورود موشکافانه نماینده ولی فقیه در استان به معادلات تنیده و پیچیده ساختاری این حوزه شتاب یافته است.

با گذشت 8 ماه و اندی از آغاز بکار آیت الله محمدی لایینی بعنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در مازندران و شناخت و بررسی عمیق و میدانی تحولات و سامانه های توسعه یافتگی این استان، اینک با پی ریزی متد جدید مدیریتی توسط ایشان پیگیری های عملیاتی برای تحقق اهداف توسعه محوری مازندران اجرایی شد.

‏در پی تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم همگرایی و تعامل نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری با مجموعه های مدیریتی برای دست یابی به افق روشن توسعه ، این مهم طی ماههای گذشته در دستور کار آیت الله لایینی قرار گرفت که متوازن شدن روند پیگیری مسائل مربوط به طرح های عملیاتی پیشرفت و عدالت در مازندران و تقویت و تحکیم زیر ساختهای مدیریتی در این روند ثمره روشن این رویکرد است.

‏نکته محوری دیگر در کارنامه کوتاه مسئولیت نماینده ولی فقیه در مازندران انس با نخبگان و دانشگاهیان و بسط و گسترش کانونهای معرفت دینی با محوریت جوانان مومن و انقلابی و نیز بکارگیری توان اجرایی آنان در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند لایینی در اعتلای برجستگی های مازندران 

گام بلند لایینی در اعتلای برجستگی های مازندران